måndag 26 november 2018

HUSFEST MED MASSA TJEJER

I lördags, strax efter ett så åkte Pontus, Vicke, Ella och Felix till Vara då Vicke skulle spela innebandymatch med P04 (Ett år äldre killar). Småttingarna fick åka till kusinerna och leka under matchen. Så vart win win för alla.

Vad gjorde jag ?

Jo, så fort familjen avlägsnade sig så tog jag av mig alla kläderna och kröp ner under dubbla täcken och stensomnade. Jag vaknade igen klocka  17.30.
Väldigt värt att sova bort alla dessa timmar :(
Nåja. Jag var iaf utvilad inför kvällen.
Det var bara att hoppa in i duschen och och göra sig iordning. 19.30 anlände jag till festen som min kollega anordnat.

Vilken sjukt bra tillställning!

Hon var en sjukt bra värdinna och hade lagt ner mkt tid och pengar på denna påkostade tillställning. K
Väldigt kul att bara vara tjejer.
Framåt midnatt så droppade halva festen av. Folk begav sig ner till centrum för att festa vidare. Några andra åkte hem och sov istället. Kvar blev vi, en skara på 10 personer. Köket var vårt dansgolv och SOM vi dansade.... vi dansade i två timmar i sträck. Glassplitter på golvet lite hela tiden då det föll ner från hyllor pga basen samt tappades ur händer.

Jag hade så sjukt kul. Nästan så jag längtar lite extra till jobbet nu. Vissa personer känner man verkligen lite mer för. Kul när man lär känna varandra lite bättre.

Vid halv tre smög jag in hemma efter världens trökigaste taxitur. Min chaufför var så galet otrevlig från att jag klev in att jag t.o.m frågade om jag skulle ringa efter en annan taxi. Vissa personer ska verkligen inte jobba med människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar