fredag 23 november 2018

BLACK FRIDAY

Jag började shoppa redan igår efter tolvslaget och har fortsatt även under dagen.

 Bästa fyndet:
2 stycket Britax maxway à 1441:-/styck.



Igår kväll började jag läsa på ordentligt om alla bilbarnstolar då jag skulle köpa på ortens barnbutik.
Vi hade redan utsett "the one" och skulle egentligen bara in och köpa idag.
Men det var en barnstol som stack ut, forum efter forum.
Det var Britax Maxway.
Sen fick jag även veta att izofix bara är godkänt upp till 18 kg i Sverige.
Så det kändes ju helt plötsligt väldigt onödigt att köpa en izofix stol för 4700:-.

Så sent igår kväll hade jag bestämt att det skulle bli en Britax Maxway.
När jag vaknade upp idag så hade en tjej på ett föräldraforum som jag är medlem i på Facebook tipsat om att en sajt hade en helt galen rea på just denna stol.

Jag slog till.
På två.
Det var tur.
För ca 2 timmar efteråt så var de slut i sortimentet.

Andra saker som jag fyndat under denna dag:

- Märkeskläder till tonåringen
- Märkeskläder som julklappar
- Påfyllnad i Felix garderob, nu i stl 80
- Lite smått och gott till Ella
- Två julklappar
- En fin lampa

Nu sitter vi och funderar på om vi ska slå till och köpa 4 stycken säsongskort till Skara Sommarland då det är ett bra erbjudande.... Kliar i fingrarna.
Men det är ändå ca 2000:-.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar