torsdag 8 november 2018

SHOPPING FRÅN JOLLYROOM

Jag fick styra om morgonplanen idag.
Först lämnade Lisa återbud på promenaden. Sen blev Felix hungrig och alla dosetter var tomma på pulver. Så när jag drog fram burken med ersättning så upptäcker jag att den är nästintill tom.
Sånt får ju inte hända... Så efter förislämning så fick jag dra iväg till Maxi för att handla ersättning.

Jag passade även på att plocka med mig lite paket hem som hade kommit.
En till syskonpulka köpte jag.
Tänker att minst två såna här är nog bra i vinter. Sist var ju alla syskonpulkor slut under högsäsongen.

Ellas nya Didriksson overall hade också kommit. De skojar verkligen inte om att de är stora i storleken... Ella är 96 cm lång och därför valde jag stl 100. Den ser gigantisk ut. Men känns väldigt märkligt om stl 90 skulle vara bättre. Det är liksom 6 cm ifrån... jaja. Ska prova när hon kommer hem sen. Det vore ju smidigt om den sitter som ett smäck.

Idag har jag en 2-dag.
Cola Zero fick bli min lunchkompis.
Ska försöka hålla ut så länge som möjligt så jag kan äta en sen lunch alternativt tidig middag. Beror på hur man väljer att se på det. Jag börjar tröttna på VV heta nudelsoppa. Men jag vet inte vad jag kan hitta på istället. Gillar att ha en ett under 100 kalorier. Jag försöker leta recept och har även en hel del böcker om 5:2 på Storytel. Men det är väldigt svårt att hitta rätter under 100 kalorier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar