måndag 5 november 2018

DAGS ATT BYTA

Nu är det dags att byta bil igen.
Vi har fått inse samt växa ihop med idén om en 7-sitsbil. Nu känns det bara roligt att få köra en skokartong (som karossen ofta liknas med). De senaste dagarna har jag läst flertal recensioner på olika modeller. Jag har kommit fram till att det är en VW Sharon jag vill ha. Så nu letar jag med ljus och lykta efter "the car". Sen behöver vi få ut min på annons.

Det fanns ingen Sharon i Skövde så jag for till Mariestad och fick känna lite på en sprillans ny Sharon. Skönt när man känner direkt att ja, det är en sån här bil jag ska ha. Så kände jag inte riktigt med min QQ. Men då hade vi åkt långväga för att titta.

Anyhow, det ska bli så skönt att få en större bil. Jag vet inte hur många gånger vi har tagit två bilar för att få plats. Vicke som alltid åker på att sitta i mitten när vi åker långt får ju en pinne från maxi cosin rakt in i låret och har upplyst oss flertal gånger att det tydligen gör rätt ont.
Nu ska även han få åka bekvämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar